دکوراسیون و طراحی داخلی منزل

چگونه از آینه ها در فنگ شویی خوب استفاده کنیم؟

آینه ها در فنگ شویی

آینه ها در فنگ شویی صحیح برای فضای منزل می توانند تاثیرات مثبتی داشته باشند. فنگ شویی هوشمندانه در بکارگیری آینه ها می تواند فضای منزل شما را بزرگتر و روشنتر نشان دهد و همچنین انرژی بیشتر و آرامش را برای شما به ارمغان آورد. توجه داشته باشید که نحوه استفاده از آینه ها در محل زندگیتان می تواند بسیار اهمیت داشته باشد زیرا هرچقدر هم که یک آینه زیبا و جذاب باشد در صورتی که در محل صحیح قرار نگیرد می تواند انرژی فنگ شویی بدی ایجاد کند.

 

  • آینه در محل ورود به منزل

در این نوشته قصد داریم شما را با بهترین و بدترین محل های قرارگیری آینه در منزلتان (از درب ورودی تا اتاق خواب) آشنا کنیم تا به کمک آن بتوانید به جادوی آینه ها در ایجاد انرژی مثبت پی ببرید.

قرار دادن آینه در محل ورودی اصلی منزل به دلایل مختلفی یک فنگ شویی خوب محسوب می شود. اینکار هم می تواند باعث روشن تر شدن فضای ورود به منزل گردد، و هم اینکه شما می توانید در هنگام خروج از منزل ظاهر خود را در این آینه کنترل نمایید و با آرامش بیشتری روز خود را آغاز کنید. علاوه بر این مسائل وجود یک آینه با فریمی شیک و زیبا می تواند حس جذابیت فضای ورودی خانه شما را دوچندان کند.

با این حال قرار دادن آینه در محل نامناسبی از فضای ورودی منزل شما می تواند باعث فنگ شویی بد در استفاده از آینه گردد. نکته ای که باید حتما به آن توجه داشته باشید این است که آینه را مستقیما در مقابل درب ورودی منزل قرار ندهید.

آینه ها در فنگ شویی

  • آینه های در مقابل هم

با وجود اینکه قرار دادن آینه ها در هر قسمتی از منزل می تواند باعث افزایش زیبایی، نور، و باز شدن فضای منزل شود، اما قرار دادن آینه ها در مقابل هم بصورتی که تصویر یکدیگر را منعکس کنند، از نظر فنگ شویی خیلی مناسب نبوده و می تواند باعث ایجاد هرج و مرج در انرژی گردد که این موضوع فنگ شویی خوبی را برای منزل شما ایجاد نمی کند.

  • آینه ها در سالن نشیمن

شما می توانید در سالن نشیمن منزل خود از آینه های زیادی استفاده کنید. حتی در صورتی که آینه ها را به درستی انتخاب کنید و در محل مناسبی قرار دهید، می توانید منظره ای شبیه به یک گالری خیره کننده از آینه ها ایجاد کنید که البته انرژی خوبی نیز خواهد داشت.

به عنوان مثال می توانید مجموعه آینه ها را مقداری بالاتر از حد معمول روی دیوار نصب کنید تا امکان استفاده عادی از آنها وجود نداشته باشد و صرفا به عنوان یک مجموعه فوق العاده و بازتاب دهنده نور در فضای سالن نشیمن شما حضور داشته باشند. فروشگاه باروکادو نمونه های زیبایی از این دست آینه ها را در فروشگاه خود بفروش میرساند.

آینه ها در فنگ شویی

  • آینه ای بالای تخت خواب

قرار دادن آینه بالای تخت خواب فنگ شویی خوبی محسوب نمی شود. علاوه بر خطر قرار دادن اشیاء سنگین در بالای سرتان، باید توجه کنید که آینه ها مدام در حال به گردش درآوردن انرژی هستند. بهتر است زمانی که بدنتان در حال استراحت شبانه است، از قرار دادن این شکل از حرکت انرژی در پشت و بالای سرتان خودداری کنید.

  • آینه بازتاب کننده تخت خواب

یک فنگ شویی بد دیگر این است که آینه اتاق خواب شما بازتاب کننده تصویر تخت خواب شما باشد و رو به تخت خواب قرار گرفته باشد. توجه کنید که از این مورد بایستی تا حد ممکن خودداری نمایید.

آینه ها در فنگ شویی

  • آینه ها در آشپزخانه

قراردادن آینه ها در آشپزخانه (به غیر از آینه کوچک و دکوری) فنگ شویی خوبی نیست. آینه ها انرژی آب را به همراه می آورند و آشپزخانه محل آتش است! این دو عنصر با هم برخورد کرده و در محلی که شما خواهان انرژی شاد و هماهنگ هستید، یک انرژی متضاد را ایجاد می کنند.

  • اتاق کار و مطالعه در منزل

نامناسب ترین فنگ شویی برای اتاق کار یا اتاق مطالعه کودکان در منزل، قرار دادن آینه در پشت سر است. ضمن اینکه بهتر است آینه مستقیما در مقابل درب ورودی اتاق کار قرار نگیرد.

آینه هایی که تصویر شما را به صورت تمام قد نشان می دهند همیشه فنگ شویی خوبی دارند اما توجه کنید که آنها را در محلی مناسب و امن قرار دهید. هر فضایی نیازمند آرامش و انرژی تازه آینه ها است.

توجه داشته باشید که فنگ شویی نکات و ظرافت های بسیاری به همراه دارد. از این رو بهتر است که با مطالعه دقیق تر و کامل تر به دنبال دستیابی به نتایجی بهتر باشید.

 

تیم باروکادو امیدوار است که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. ممنون که همراه ما هستید.


© حق تالیف و انتشار برای barokado.com محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *